fest i Globen!

jobbade igår backstage på Make up Stores jubileumsvisning i Globen, Annexet.
vilket jädra drag, det va på riktigt Idol-kö för att komma in.
Anna och Ellen som producerar showen är stylistgenier och dessutom allmänt härliga.

jag sov två timmar efter premiärfesten på Jägarna 2, så de tre pallarna me redbull bakom scenen va en varmt välkommen frulle. sen slet vi från 08.00 till 01.00!

men vilken otrolig visning!
100 modeller!





mina snygga tjejer!
kände mig som en bordellma.. för låt modellmamma där bakom.
som ett stort dagis fast med 100 förvirrade tjejer i högklackat och paljetter.
eller fjärilsvingar.





och självklart var glamourkvinnan på allas läppar med i visningen,
och bokstavligen på allas läppar eftersom hon designat ett eget läppstift för make up Store!



Maria Montazami - kände mig kort

Nej tack Anna, Ellen och Make up Store för en fet kväll!


avslutade kvällen genom att missa bussen, och splita en taxi till ön med en total främling.
i en film hade det visat sig vara prince charming,
i verkligheten var han handelsstudernade med begynnande flint.
inte lika upphetsande.

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0