Time for Africa

Äntligen äntligen ÄNTLIGEN bokat! Klart å betalt.

Den 22 oktober far jag till nairobi, Kenya!



chillar där i ett par dar, och sätter mig sedan på en buss..



i typ väldigt många timmar kan tänkas, för att så småningom komma fram till Kitale..



..där jag ska bo i två månader.
(ok det kanske inte ser ut EXAKT som på bilden men jo typ)

Hänga me härliga kids



kolla läget me Simba å hans polare



dela ut mat i ökenområden



kolla långhalsar



ah ni fattar.

sen framemot jul beger jag mig mot kusten och Mombasa



hänger en vecka med mig själv i eeh paradiset

och sen kommer jag hem 2 dar före dopparedan.
å jag ska banne mej blogga som en GNU! (jag MÅSTE få se en gnu)

DET HÄR KOMMER BLI FETT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0