inge konstigt alls.

Idag satt Lilli å jag på en uteservering(tänk Utecompagniet fast precis inte ALLS så) och väntade medans en dam preppade 40 munkar åt oss. (frågor på det?)

brevid oss, eller ja runtomkring oss snarare, sitter typ 4-5 män å ser hungriga ut.
så plötsligt kommer en servitör ut i något som liknar en läkarrock och bär på en plåtbricka.
Han smäller ner den på bordet framför oss och på den ligger ett gethuvud.
Ett gethuvud. inge konstigt alls.

som han sedan börjar skära och bryta upp i små delikatessbitar till herrarna brevid som slickar sig om munnen.
Lilli upprepade tyst för sig själv(inte för att nån fattar svenska ändå men): inte kräkas inte kräkas inte kräkas, ne jag kräks!

jag va sjukt fascinerad samt totalt äcklad men vi gick.
en herre började nämligen suga på tandraden och detblev så att säga, lite väl.


tre dagar in i min kenyavistelse och jag får svårt att komma på nåt som kan överraska mig?

xx E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0