VALENCIA nu kommer jag!!

jag bokade biljett! helt plötsligt.
Så i påsk kära vänner får ni inte veta mkt av fröken Hast. Då jädrar i min låda ligger jag på beachen i Valencia och gräddar fläsket!
har förhoppningsvis lite mindre av just fläsk då har satt igång hårdträning för beach 2011.
det vill säga jag stället klockan för att va ute å springa en liten runda varje morgon innan jobbet.
(sen att jag alltid ställer om klockan och aldrig riktigt kommer iväg är möjligen ett litet hinder på min väg mot superkroppen 2000..)

älskar Valencia, älskar värmen, älskar min kära moster och älskar inte så mkt alla korta spanjacker men på 7 dagar ska man väl lyckas hitta åtminstone EN 180lång karl? e de för mkt begärt månne?

lite såhär såg det ut sist när jag och bror hälsade på moster 2008!





trodde faktiskt jag höll på å trilla över kanten så hade lite delat fokus där..









men alltså. hur härligt får man hade!?

blir nästan avundsjuk på mej SJÄLV va bra jag ska ha de!!!

godnatt/Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0