Im doing it again.

jag får för mig att jag ska träna.
och så gör jag det varje dag.
i typ två dar.

men det är ju så oooobetalbart skönt efteråt!!
När jag lägger mig i soffan framför Desperate och vet att jag lubbat 9km? SKÖNT.

igår kom jag inte riktigt lika långt.
eller, formodligen längre. sprang vilse.
oväntat? inte helt.

sprang omkring å letade efter namn på gatot jag kände igen när PLÖTSLIGT!

Stockholm uppenbarade sig bakom en fet rikemansvilla och en tillhörande Volvo crosscountry.



ahaa spring mot staden Ella. akta havet bara.


ni missade väl oss inte i kvällstidningarna? Vi har ju härjat på Stadshuset i en vecka!



grymma Malin som spelar Annika Bengtzon!

nu ska jag sova. Kontan kl. 06.30 imorn. okristligt tidigt kallar vi de! /Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0