turen som förföljer mej: Oturen.

När det händer mej nåt. DÅ KRYDDAR DE PÅ. kan man säga.

När jag får ont i halsen - Då får jag HALSBÖLD och andnöd.

När jag får urinvägsinfektion - då får jag NJURBÄCKENINFEKTION och slängs in på akuten i 3dar.

När jag får ögoninfektion - då svullnar båda ögonen upp som golfbollar och jag blir totalt BLIND i 2dar.


så man skulle kunna säga att jag är "hyfsat" rädd för att halka i detta vädret.
För om jag halkar, då kommer jag inte drutta på ändan å få ett blåmärke.
Då kommer jag förmodligen lämna jordelivet bakom mej och DÖ.


beware i is-slasket alltså. /Hast

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Har hänt tre ggr senaste veckan, men jag lever. Knoppen är dock segare än vanligt...

2011-01-17 @ 21:58:39
URL: http://frokenborge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0