Tack 2010 - du va ett fantastiskt år!

Thought I'd never see the day, men här kommer den.
En såkallad Lista..

2010.

1. Är du nöjd med året i sin helhet?
Ja! Kan ha varit det bästa året hittills!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej men Henrik fick äntligen sin fina Linda till äkta maka!

4. Vem har fått dig att skratta? Allt & Alla som vanligt, men kanske främst mina galna syskon.

5. Vilka länder besökte du? Låter ju fördärvat tråkigt men har varit i mitt Sverige hela året. Dock hattat runt som en idiot i hela landet med Postkodmiljonären, så nog har det blivit resa av.


6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Semester?

7. Vilken dag från år 2010 kommer du alltid att minnas? När jag fick SVTjobbet, min första filmpremiär, den där sommarkvällen, puderåket efter att ha klättrat uppför slalombacken.

8. Vem umgicks du mest med? Ständiga följeslagare året igenom, definitivt dessa tu:


9. Största misstaget? Att ta med kameran på krogen. blivit av med 3st men lär mig uppenbarligen ingenting.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? En halsböld som gjorde mig stum i 2dar, en halsböld som satte mej på KS akuten med andnöd, samt en Njubäckeninfektion som la mig på St Görans akuten i 3 dygn. Inga konstigheter.

11. Bästa köpet? Iphone 4. Vad i hela friden gjorde jag för att överleva innan? Kanske också min fantastiska klänning som bars på Kommissarie Späck premiären:


12. Vad spenderade du mest pengar på? Hyra helt klart. Boring enough. Andraplats: sushi & klänningar.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla fantastiska jobb och kollegor helt klart.

14. Vilka låtar/artister kommer alltid att påminna dig om 2010? Oskar Linnros - Från å me du, Robyns hela år va allmänt grymt, kanske framförallt Dancing on my own. och Rihanna va cool som vanligt.


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämört med tidigare år? Är aldrig speciellt ledsen, men har varit otroligt tacksam och glad 2010 ska sägas!

16. Vad önskar du att du gjort mer? såhär i efterhand? tränat.

17. Vad åt du mest under 2010? Sushi herregud va sushi. samt lösgodis e jag rädd.

19. Vad var årets dryck? haha Red Bull all the way. vill faktiskt passa på att tacka red bull för att jag tog mej igenom årets alla inspelningar.

20. Favoritprogram på TV? Så mycket bättre.

23. En dag du speciellt kommer ihåg? Jag & PO dansade i paljetter & högklackat(jag) konstant i 5h på Paradise, helt vilt och sjukt roligt.

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag & Evi hade Margarita+Guacamole kväll hos mig. Helgen därpå gick vi hela brudgänget till tabbouli för löjligt gott Libanesisk krubb följt av vild danskväll! Grattis till mej!


25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? en utlandssemester helt klart. och en EGEN lägenhet.

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? haha flummig, kraftigt skiftande, inspelningsbekväm och färgglad.

27. Vad fick dig att må bra? Ha kul på jobbet!

28. Vem saknade du? Mina Hastar till och från. Vänner utspridda i sverige och världen. Mina Emmor.
29. De bästa nya människorna du träffade? Doreen & hennes Henrik, SVT-Lisa, Pojjes andra hälft Erik, och många många fler. Men kanske framförallt dessa två:
Hanna Banana, stor anledning till att vi fixade Dilemman för SVT i somras och allmänt härlig överlag!
Evangelina, vi motades ihop i skärgården i en stuga stor som en tändsticksask och hade inte riktigt nåt val. Men nu gillar jag henne mer än nånsin!

Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut? Ja, typ allt. Framförallt alla dessa jobb! Och att bo själv!

Vad var din största framgång 2010? Definitivt att jag rodde iland Kortfilmen "Want to see something" som produktionsledare. Det var maffigt, slitigt och grymt kul. Och jag är sjukt stolt över resultatet.

Något du önskade dig och fick? Jobbet på SVT för Dilemman med Doreen. Så otroligt viktigt och bra program som jag fick vara en del av.


Något du önskade dig men inte fick? Vältränade lår. konstigt.

Mest stolt över? Att jag överlevt jobbåret 2010, och kammat in 2 feta jobb för 2011!

Högsta önskan just nu? Att 2011 blir om möjligt ännu bättre än föregående år. Och att jag ska lyckas hålla "mitt nya nyttiga liv" i mer än 3dar.



There you have it. Roligare än så blir de inte. Nu ger jag järnet 2011.
Hej! /Hast











Kommentarer
Postat av: Marri

Snyggt Ella!

2011-01-02 @ 21:15:17
Postat av: Linda H

Kul att bli omnämnd! Ja, visst var det ett väldigt fint bröllop och med fin sång också!

2011-01-03 @ 16:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0