new orleans.

Vatten har en egen vilja. helt klart. översvämningar, flodvåger och så vidare.
Har alltid haft enorm respekt för vatten. och en ännu större fascination ska tilläggas.

DOCK inte speciellt fascinerad över den lilla översvämning som inatt väntade mej när jag kom hem!
så nu står alla kastruller å koppar på fönsterbrädet och handdukarna ligger på golvet.

alltså inte kul.

fastighetsägaren skrattade åt mina prickiga burkar och blommiga koppar i fönstret.
Men tyckte jag hade fina klänningar.

Imorgon börjar allvaret mina vänner, nu gör vi långfilm på heltid wohoo!

/Hast

ps. helgens KLICK bjöd på årets snyggaste klänningar! Hur glad va jag. saknade ett par och vinnaren va helt fel, dock mångamånga jag inte direkt skulle tacka nej till. hejåhå.




Älskar Blakes blåa! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0