London baby

14feb är vår första inspelningsdag.
14feb förra året jobbade jag med postkodmiljonären å va ute i nån håla i sverige å delade ut kosing me Maggan Graaf.
14feb för två år sen åkte jag till London för att ha praktik på en långfilm, min första.
Centurion heter den och finns nu att hitta i dvdhyllan!





den e fett blodig och allmänt machomichodon'tdieonmenow-typ av film.
Men Bondbruds Olga e cool som tusan och jag har ju bland annat dressat lite hästar, målat 47 kartor och gjort grottmålningar. så hyr den på fredag tack!





inte visste jag när jag satt på stjärten i leran å målade gamla hyddor att jag två år senare gör långfilm igen, 6st!

Det gillar jag med livet. Inte farao e de nån som vet de inte! /Hast

Kommentarer
Postat av: Emma Nyberg

Är så himla lycklig för din skull min älskade Hast! Du kommer att gå så långt du vill <3



Ringer imorron istället. Blev så sent...

Puss å kram från sambo

2011-01-25 @ 22:41:49
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Jennifer

6 stycken?! Grymt för dig Ella. Du verkar ha hittat ditt kall =) Kram

2011-01-25 @ 23:43:25
URL: http://frokenborge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0