Kaoset på besök.

igårkväll knackade det så äntligen på dörren och SCHRABAAM två sek senare syntes inte längre min lägenhet.
vart tog den VÄGEN i alla grejer?
Såg på allvar ut som dom sålt huset och tänkt flytta in.

i brist på plats i min etta.. delade jag så inatt min 110säng med mina två systrar
Det var mysigt no doubt about it. men ramlade ur tre ggr. inte skönt.



på en madrass på golvet (lyx), sov yngste bror,



och i soffan, en på ena ledden och den andra tvärsöver med fötterna i den förstes ansikte sov mami & papi,



ikväll ska vi simulera fredagskväll hos Hasts. Så det blir tacofest och film i (tack och lov) värdens största soffa!!


så länge har jag häcken full här på Atmo tack /Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0