januari 11 bra START!

lovade lite i smyg att detta ska bli ett FETT ÅR! ska göra allt jag vill göra och lite till, utnyttja varenda möjlighet att ha skoj och allmänt leva liv.

Och januari 2011 börjar bra, alldeles i linje med mitt lilla leva livet -löfte.

Minns inte om jag sagt det men proddar just nu en musikvideo för en grym svensk tjej, på prod.bolaget Atmo.
Som bland annat gjort och vunnit massa priser för filmen Metropia,



igår hade vi onsdagshäng i Kärrtorp, och återigen inser man exakt hur underskattad det är med spontana mitt i veckan häng med god mat, god dryck samt kära vänner. guld!



P gjorde egen glass efter eget recept. vilken jädra succé!
Jag lever ju mitt nya nyttiga liv så smakade fint och lät sen de andra tu slaska i sig kalaset.
dessutom vill ingen att jag ska äta glass som ej e laktosfri, tro mej. För allas trevnad helt klart.




jag invigde mitt orange läppstift från MakeUpStore. och matchade med naglarna. Väldigt fashionista/bloggerska/modette över det får jag säga.

nu väntar jag in 5/7delar av fam Hast som tydligen kommer hit på besök. till min 1a.. mysigt kaos  väntar.
ajdöss/Hast



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0