jag brukar smita från min personliga tränare, det är en av mina hobbys.

Halv 8 hos mej är fasen bra TV ändå. Helge Skoog e ju faktiskt inte helt tappad bakom någon vagn, men det e ju dessa fantastiska tjofräser till kockar alltså. Kläcker ur sig den andra lagom genomtänkta kommentaren efterden första.

När en tant i dagens avsnitt skulle gissa vem som komponerat menyn sa hon:
"Helt klart en kille i 32års åldern, andra generationens invandrare"
Han serverade Curry.

Sen sa hon om hans chokladkaka: "Den är härlig i sin svampighet!"

underhållande program det där.


Läste att Elin Kling ska designa nästa gästkollektion för H&M. tänkte först, kanske ett litet steg neråt från säg Stella McCartney eller Roberto Cavalli. Men skit också jag älskar alla plaggen!



skulle kunna mörda nån för denna silverkavajen.
hade jag tänkt på att starta mitt såkallade nya liv lite tidigare, kanske jag hade kunnat ha på mej den utan å se ut som en stoppad korv också.
kanske ska köpa den som målbyxa? kanske kommer i dom i maj.

hejhopp/Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0