Ida Sjöstedt.

Fick en personlig inbjudan från Ida till hennes visning idag på Fashion Week.
MEN JAG KUNDE INTE GÅÅÅ!
suck en orättvis värld. fanns liksom inte en chans att jag kunde komma ifrån jobbet.
Det jag gillar med att vara min egen chef i vanliga fall, då kan man sitta på front row en måndag och jobba hela natten istället.

Ida är ju bästa vän med min kära moster Anna som ju också designar kläder, fast i London.
Älskar Idas kläder, precis min vilda, lite för mycket stil. Spets och paljetter till fördärvelse, underbart.





som tjej nr3 från höger skulle jag gärna se ut i sommar. utsvängda spetsbyxor jatack.



aaah.



de vackraste modellerna på sthlm fashionweek hade hon också. grämer ihjäl mej över mitt borttappade korall läppstift. inte ok.



Sofi Fahrman bar en guldspetsdröm signerad fröken Sjöstedt på Ellegalan.
Fantastiskt fin. mkt avundsjuk.



hört att Ida gjort succé idag igen. såklart.
kanske jag gifter mej i en spetsig sjöstedt en vacker dag? /Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0