Gotland i mitt hjärta.

hade aldrig i hela mitt liv besökt denna charmerande ö.
Förrän i denna helg. och en så fantastisk helg det blev på ÖIN!

Hela teamet bodde i små stugor vid stranden, och vi spelade in tvärsöver ön på världens förmodligen vackraste holme. Jag hade jobbat som en gnu och dessutom lyckats deala hit och dit bland annat med Han där uppe så vädret svek oss inte.

Fick fantaaastiska bilder och hade roligare än på länge.
Sånahär inspelningar som har den där speciella platsen i mitt hjärta, kaosiga, härliga, roliga, underbara människor.

nu back to basics på yellowbird och långfilm!


som lejonkungen, fast gotland i januari.



tidig lördagmorgon och världen är gotlandsblå.



så otroligt vackert, och så fotograf Calle.



detta är vad vi kallar: lite För bra. går inte att använda, känns för fejk.
jajjemen.



absolut godaste jag ätit på flera hundra år. Galette med chevre, honung, hasselnötscreme, ruccola..mm.



fastnade lite.



jag hade aldrig varit på Gotland och tyckte muren va coolast av allt.


hörrni. gonatt/Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0