gå hårt ut.

alltså imorse!?
trodde jag inte hade gått å lagt mej än. trött som en jude hasade jag mej till badrummet och insåg att jag va tvungen att befria världen 2011 från mitt trötta jag.
Så gjorde helt om. Hade grym dag på jobbet och ser ut som denna musikvideo vänner, kommer bli nåt att minnas.
Inte bara inom svea rikes gränser..

invigde långskjortan från Monki.



så sjukt perf att Atmo ringde mej för detta jobbet nu. Hoppas kunna vara med på inspelningen bara.
Har som bekant sjukt svårt att lämna över till andra, blir alltid så fäst vid mina projekt.
Och på måndag gör vi långfilm gott folk! heeeeeeeeela våren!
2011, let it be a good one!


Justja, såhär såg det ut på nyårsafton.



1 dag in i mitt nya liv och det går skitbra. ätit sallad, druckit proviva och stirrat på choklad.

/Hast

Kommentarer
Postat av: lina

vill ju inte tränga mig på menee..DEN klänningen! vartifrån??

2011-01-08 @ 14:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0