from valencia with love.



fick det här fina av min underbara moster Erika som bor i Valencia.
I julklapp. Som hon gjort själv.
älskar att de e så långt. så har det små berlocker som det står: bailar, vivir, hablar, pensar etc på.
Dansa, leva, prata, tänka! mkt bra i precis den ordningen gärna.
Den stora nyckeln på slutet är favoriten, doppade den 6ggr i kaffekoppen idag. och en gång i tårtan för Mia fyllde år.

ett annat favoritsmycke.


ett notörhänge jag köpte när jag hälsade på min andra underbara moster Anna, som bor i London.
Portobello market baby. åh jag måste tillbaks till London ju vad tänker jag med? nästa höst..

imorn ska jag inreda loger! /Hast

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad fint halsband!!



Titta gärna in på min blogg och följ den via bloglovinknappen i menyn :)

2011-01-27 @ 18:07:26
URL: http://theblogwithoutaname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0