åh vilken helg.

Haft en helt fantastisk helg. precis som en helg skall vara.
Fredagen åkte jag hem till Sofie och åt gott, kvällen slutade när jag somnade i hennes knä.
det kallar jag mysfredag.

lördag all in på danskväll. Firade att Lina fyllt 25 med att hon gjorde middag haha.



fantastisk sallad hade kvinnan gjort!
Sedan avverkade vi Strand snabbt och intensivt för att gå vidare till Under Bron.
Mycket angenäm och vild dans följde. Lina försvann ganska mkt så jag dansade själv med allt och alla.
underskattat mkt underskattat att dansa med främlingar.

kände mej väldigt hipster i min byxdress med vita duvor på.



äntligen har den förbenade luggen växt sig lång å snygg.

idag söndag kände jag mej som ett äkta roadkill. men för att jämna ut  dåliga och bra sidor mötte jag upp Marron för brunch på Creperie Fyra Knop. blev inspirerad efter creperiefrossan på gotland. löjligt gott.



och idag blev det byxdressen - söndagsversionen.



och nu min älskade soffa. TACk för en fantastisk helg mina fina vänner! tack.

/Hast

Kommentarer
Postat av: Rossy

Men tack själv! :)

2011-01-24 @ 20:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0