bästa fredagen sen.. ?

börjar bli rutin de här me att varje kväll blir den bästa kvällen.
men va ska man göra när man har roligt och roligare jämt.

igår var det åter dags för mej och Pojo att skaka runt på Korlingsborg i fredagsnatten.




Lönefredag och kön ringlade långt ut ur gula gången och upp på södermalmstorg.
stort tack till Peter som såg till att vi smet in ändå!

vid 01 var det så dags för Peter och de andra tjejerna i Diamond Dogs. Dom e bäst!



Reine som Carola till exempel.



jag och snyggpeter som alltid har dom hetaste läpparna!



äääälskar Reines hår! borde använda min afroperuk oftare känner jag.

ikväll har varit den sämsta melodifestivalskvällen i världshistorien men jag gråter inte för det.

imorgon börjar vår intensivaste och förmodligen roligaste inspelningsvecka, yes imorn söndag.
så godnatt party people! /Hast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0