sån fart!

veckorna går ju helt vilt fort! På måndag börjar vi spela in, va e de som händer?
Ska blir riktigt spännande å dra igång inspelningen, alltid lika roligt att gå i produktion!

Sista helgen i frihet så kommer alla mina favoritkillar hit!
Henke kommer upp från Göteborg och slaggar på soffan, å grabbarna grus från viken kommer hit alla tre.
Ska bli så sjukt rolig helg!







hade väldigt mkt lösfransar där ett tag.. bra för alla att jag slutade med det. helt klart.


nu ska jag sova, mkt sliten efter att ha jobbat till 20 idag efter kickoff rabalder igår.
hej/Hast

Kommentarer
Postat av: Emma Nyberg

Jag vill också vara med!!!!

2011-02-10 @ 22:55:50
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0