ojojoj

Detta va helt klart bästa helgen på mycket länge!
Känns som jag säger så rätt frekvent men det tyder ju bara på härliga tider!!

Lördagskvällen blev Mellohäng i Kärrtorp iförd Tigerklänning(mönstret inte märket bevare mej väl) med två av mina favoritkillar och sedan vild dans på dom Gyllene Hitsens dansgolv natten lång. 

Detta har varit favoritkillarnas helg!
Andreas, Richard, Jesper, Pojje, Erik och inte minst Henke osm bott här hela helgen.
Hur glad e jag?

åh hur kul hade vi?



jeppa å jag sliter loss på dansgolvet. You're my getaway!!



Henks & jag ser lugna och fina ut. skenet bedrar.


imorgon är det förutom Alla våra hjärtans dag och våran första inspelningsdag på vår första film!!
Önska oss nu lycka till. ska förövrigt va där 05.00 imorn. frågor på det? godnatt/Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0