min favorit på oscars bar en bulle i ugnen.

mkt fina klänningar som alltid. men jag saknade en riktig jädra in i kaklet fantastisk 100poängare 2011.
tråkigt.
men natalie portman som dessutom knep en gubbe, får min röst.
underbart vacker e hon.
klår dom andra fast hon e gravid, bra jobb.



en annan man önskar dinglade i garderoben va Milas,



hon e dessutom med i Book of Eli. FANTASTISK FILM.

och apropå fantastiska filmer fick vi spatt på kontoret idag kl 5 och gasade iväg på en bio.
det var dags att se Kings speech.
och banne mej att den va precis lika bra som alla sagt!
magnifik film.

höjdpunkten tyckte jag förövrigt var när IVANHOE dök upp som premiärministern.
mycket bra.
/Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0