mellokorsetten.

i lördags invigde jag den numera såkallade: MELODIFESTIVALKORSETTEN.
färgglad, blommig, bystig(ja till å me på mej), tight och glansig - alla rätt i mello sammanhang.



fattades bara en paljett eller 400 tusen miljarder.

börjar se ut som vince neil i håret. grattis till mej!



jag och pojo. (och nej Evi det är INTE din halsduk. skulle väl aldrig drömma om att låna din halsduk som du glömt hos mej för hundra år sen som e skitsnygg å jättevarm och inte kliar som alla mina andra halsdukar)



fina bästa Eriksson/Unnerbäck hade gjort middag och Ella-bakelser på min dag!



sen får ni med hjälp av den här bilden gissningsleka vart vi gick.



skall avsluta med kärlekstema.
Min lilla skådis Edvin 8 frågade mej om jag hade en man.
Nej svarade jag.
"E du singel?" frågade han
"Ja" svarade jag.
varpå följde ett hjärtligt ASGARV av sällan skådat slag.
herregud va kul han tyckte att det var.

jag skrattade inte lika hjärtligt.


/Hast

Kommentarer
Postat av: Sthlm W

Ville maila men här:

http://www.youtube.com/watch?v=TsdRXs9Sy-k

2011-02-26 @ 12:03:04
URL: http://www.sthlmwrestling.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0