en tur till norrland.

slutade jobbet sent igår. satte mej i bilen med 10kg nötter(inte äta godis inte äta godis inte äta godis) och 20L kaffe.
Mot Norrland!
Så småningom blev vägarna vita av snö och givetvis halkiga som stryk.
Hade en näradöden upplevelse med en långtradare bland annat.

Idag har småbrudarna grus och jag shoppat second hand.
Stockholm har ju hetsat upp second hand priserna i skyn, men här kan man fortfarande hitta en päls för 125kr.
(japp)
beige/vit och skinninslag man tackar.

Känns som jag lurat nån grundligt.


Är nog förövrigt bara i Norrland man går genom köpcentret, blir haffad av en snubbe i rutig skjorta och indragen i en stocksågartävling. Till synes på liv och död.
Tur min bror är atlet, han sågade för glatta livet och vann! jag skrattade mest.
När dom frågade mej tog jag av mig jackan och blottade mina överarmar. Sen va de inte mer me de, kan man säga.

Njuter lördagskvällen med Hastarna, chevrésallad och melodifestivalen i smyg.
Imorn backen?/Hast






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0