ELLAS DAG

igår firade som sagt min namnsdag, som aldrig förr!!

Mitt finafinafina par Eriksson/Unnerbäck bjöd på hemmagjord ruccolapizza och choklad/glassbakelse med mitt namn i karamellfärg!! alltså.
skulle skämt bort er med bilder men sladden ligger på jobbet å chillar.
men kommer.

vi passade förstås också på att dansa häcken runtruntrunt natten lång i vanlig ordning. TACK för fantastisk kväll! bästa kvällen sen.. i fredags? ;)


imorn är jag ute på inspelning hela dagen, och titta här, nu är det officiellt vilken fantaaastisk skådisensemble vi har!

http://www.tv4.se/1.2020985/2011/02/17/rollistan_fardig_till_nobels_testamente

nu ska jag dyka ännu lite djupare ner i godispåsen, imorn väntar måndagsbantning som vanligt. hej! /Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0