alla hjärtans dag.

svårt att leva upp till så mycket förväntningar som Alla hjärtans dag för med sig.
Tror på riktigt fler par blir osams än som blir glada åt varann denna märkliga dag.
Jag gav dej en weeekend i wien, oj fick jag bara en kanelbulle av dej?
och så vidare.

hursomhelst jag är bara en bitter liten tant ensammen på min ö så det så.
i efterhand glad alla hjärtans jädra dag på er allihop som jag tycker om så mkt.


Fick detta fina,

"Ha en mysig kväll<3
Du är en helt fantastisk vän Ella!
Vill inte missa nåt med dej och
jag hoppas på många fler hysteriska
upptåg med dej!
Puss<3"


tack! /Hast


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja men en bäst jämförelse, weekendresa och kanelbulle. Skulle också bli sur ;)

2011-02-16 @ 13:15:19
URL: http://frokenborge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0