fullt hus.

efter en fantastisk fredag så hände det ofattbara, lördagen spenderades i sängen.
kommer för alltid att bli ihågkommen som "lördagen då jag stannade i sängen".
endast i sällskap av sveriges största godispåse.


försöker boka hotell till våra skådisar som kommer in från USA.
men det är en diabeteskongress i stan så det finns inte ett enda rum!
drabbas ej av panik.


om nån timme åker vi ut till location för tekniskt rek. sedan hoppas jag att söndagen blir vilsam och möjligen full av ostbollar.

skulle ha träffat den här fantastiska blondinen på grönan i fredags också.
MEN JAG KOM JU INTE IN!



en väldigt saknad.
Men hon lever livet i Gefle och jobbar med det hon e bäst på - jag e stolt här borta i 08.

nu måste jag klä på mig /Hast

Kommentarer
Postat av: Emma

Go du är hjärtat!!!! saknar dej så det gör ont!!! Snart ska vi ses och prata ihjäl varann <3

2010-09-12 @ 20:40:51
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0