slut.

alltså helt slut.
spelat två matcher ikväll och såg dessutom till att näta! äntligen.

vi lirade i bandhagen och på vägen hem inser jag att jag givetvis glömt mina skor i hallen. ÅÅH.
så jag får åka tillbaka UT TILL BANDHAGEN för att hämta dom.

det var nämligen inte vilka skor somhelst, utan min rumpinvestering,



Reebok Easytone som sägs träna benen och rumpan upp til 30procent mer än vanliga pjucks.
jag har dom dock i svart och guld, så om dom inte funkar är jag iaf snygg e min plan.

kan jag få Kims rumpa så var det värt turen ut till Bandhagen





hjälp!

imorgon jobb. var på möte idag för det där superprojektet jag inte kan säga nåt om.
kändes bra. men vågar inte ens hoppas en lite minignutta än.
så hej!/Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0