men hur svårt kan de va?

ärligt talat nu har jag väntat på min Iphone4 i 4veckor.
(om den dröjde MER än 4v skulle de betala första månadsavgiften, tror jag de att den kommer PÅ DAGEN 4 veckor efter beställning..)
men nu kommer inte det förbenade microsim kortet!
åh jag orkar inte ringa å va sura kärringen som klagar igen. men det tänker jag definitivt göra ändå.

när jag väl får den nångång ska jag iaf i all hast inhandla det här förträffliga skalet,



jag är nästan lite väl inne på djurtema just nu, men det ropade: Ella! vad skulle jag göra?

åt lunch med min fantastiska barndomsvän/granne och numera väldigt framgångsrika arkitektaspirant idag.
vi pratade om jobb 24/7, engagemang och framförallt trötthet.
såhär snygg e hon:




efter lunch köpte jag glas och åkte hem til Lidingö. (försöker med kognitiv skrivterapi, om jag skriver det tillräckligt många gånger kanske jag inser att det är den nakna sanningen, jag bor på Lidingö)

det va inte så kul i måndags när jag vaknade, hade köpt yoghurt i portionsförpackning men insåg att jag inte hade några som helst bestick. grattis.
så jag fick helt sonika lapa yoghurt direkt ur förpackningen.

har nu inhandlat bestick.



aaaaaaaah ska packa upp mera!/Hast



Kommentarer
Postat av: Örtis

Gulle då:) <3

2010-10-12 @ 22:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0