tystnad tagning explosion!

hade ett grymt samtal med Krys igår.
Vet verkligen inte vad jag ska göra just nu.
det andas i min nacke för bestämma sig dags.
kan jag verkligen gå helt emot mig själv och vad jag skulle gjort om jag va jag.. ?


ikväll tänker vi inte på stora problem såsom jobb, världsfred, icke existerande träning etc.
idag tänker vi på mindre problem såsom vilken färg på nagellack? vilken klänning? akta maskor i strumpbrallerna. finns det glas till alla? etc.

välkommen ut i sthlmsnatten!

jag ryyyyhyhyhyser va bra!!



kan inte vänta tills Petter tolkar September ikväll 20.00!!


kom nu vänner! /Hast

Kommentarer
Postat av: Elin

Petter är kuuung! DING DING DING!! :)

2010-11-27 @ 18:07:51
URL: http://ellesnelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0