payday.

tänk att den 25e dagen i varje månad kan göra en så glad.
man blir inte lyckligare av pengar(jag om nån vet faktiskt att man kan va lycklig utan dom)
men fasen va kul de e.


idag ska vi ut på inspelning. har i sista stund(för ca 5min sen) fått tag på en sådan bil vi behöver.
thankyou God för blocket.se!
är min andra reklamfilmsinspelning ska bli sjukt kul.
sen har vi sådana fantaaastiska karaktärer å jobba me, ni kommer fatta när ni får se.




sen e de ju de här me premiären av Kommissarie Späck som jag jobbade på.
VAD ska jag ta på mej?
typ 5dagar kvar.

hade velat haft den här;

men den e ju inte min..

 

 

nej nu ska jag till Ljud&Bild media å hämta teknik/utrustning.
vet ni va som är bäst av allt?
Inga och Martina ska båda vara med ikväll! Minireunion !!
/Hast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0