maj e de nya juli!

å vi älskar de gör vi inte?
fett varmt och alla e på överdrivet bra humör.
i fredags kväll samlade jag efterlängtade vänner på middag.
(ja, jag lagade den. och ja, samtliga överlevde och fick dessutom inga bestående men vad jag vet)

underbar underbar kväll som fortsatte förbi Mälarpaviljongen för första gången iår.
lite stämning faktiskt, kan bli ett återbesök.



jag bytte om.
men allvarligt va gör man när en schysst klänning kostar 69 kr?





sjukt snygga tjejer.



jag å rossy. (mest tacky smeknamnet)



fantastisk outfit bild där man kan se allt i sin helhet klart och tydligt.


nej nu bör jag sova. å juste InterInterInter vilket lag! /Hast

Kommentarer
Postat av: Rossy

Läääägg av!!!! ROSSSYYYYY!!! AAAAAaahhhhahhahahhhahhahahahahhhahahahahhaha ahhh....

2010-05-27 @ 12:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0