att åka färja.

tillbaka från kryssning. hel och välbehållen, sicket under.

alltså folk som åker på kryssning!!!!!!!!!?????
dom e ju helt VILDA.
nej jar har(återigen) börjat ett nytt hälsosamt liv. sprang mer än en timme idag.
(inte för att jag tänker bli en sån som bloggar om hur mkt(lite) hon tränar men ändå)

försöker få ordning i mitt rum. saknar upphängningsanordning för mina smycken nu.
se så fint jag fått,



favoritskorna måste in på omklack.



det krävs garderober.



hah! blomman som överlevde mej.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

så hon alltid finns närmare än Polen!

nej vetnivad. nu ska jag ägna några timmar åt min påse/säck med taxfree godis jag införskaffade på båten.

so long /Hast


Kommentarer
Postat av: soulie

MITT GULL!! Åååå vad jag log när jag såg den där bilden! Bästa, bästa ella!!!! :-) Har ett par bilder på dig och mig från sthlms-utgången bredvid sängen jag me! (u know, samma vända vi åkte 15 stationer åt fel håll.....like we could forget, baaahaaa.) Kommer snart hem! Massa kärlek. E.

2010-05-17 @ 21:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0