sol ute sol inne sol i hjärta sol i sinne.

Min och PoJos fantastiska rutin promenad gick dagen till ära
hela Djurgården runt, över djurgårdsbrunn till Gärdet,
vidare genom Diplomatstaden, upp förbi SVT och vidare längs vallhallavägen.

Insåg att jag verkligen saknar att jobba på SVT.
Massa härligt folk, alltid nåt som händer, roliga events å program,
och Bolibompa såklart.
Vill verkligen tillbaka. vi får väl se.




Solen behagade ju kika fram idag, VA UNDERBART!
kände genast våren. hade en heeelt underbar vår 09 med bland andra denna dam,
som jag förövrigt saknar järnet. 
och jag kände alla vårprylar(dvs kläder) jag vill ha/måste nog ha.
H&M rockar vårfint på accessoaravdelningen.






halsbandet känns verkligen "hittade på farmors vind" snyggt.

nu är det So you think you can dance. missas inte för ALLT smör i småland.
Later/Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0