fettisdagen

en riktigt fin inspelningsdag i "Bullerbyn" idag! Flög tidigt imorse, jag kom till flygplatsen trött och hungrig.. men vad får jag se? ett uppdukat långbord fyllt med semlor dagen till ära, och på en skylt står: VARSÅGOD!
lyckliga dag!!

(förövrigt en fin frulle för en laktosintolerant som jag själv. men det fick det vara värt!)


älskar verkligen mitt jobb. det vill säga det jag gör! är fantastiskt att få jobba med något som folk kan se och tycka till om. och det bästa av allt, att få träffa så många galet härliga människor hela tiden!
kan ha dykt upp en fantastisk möjlighet för Hast, håll tummarna mina vänner, håll dom hårt.

Heja Ferry förresten som tog Sveriges andra GULD, bra gjort, men ej så charmerande som Kalla.


gud va jag vill ha den där Rykiel halsdukensom kommer till H&M. måste typ köa.





vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill haaaaa. /Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0