A night to remember.

hade den bästa fredagskvällen på väldigt länge och jag upptäckte att min förskräckliga lugg faktiskt funkar med lockat hår.
klädd såhär var jag, även om detta är en såkallad dagen efter bild.
Lyckades inte få EN ENDA bra bild under kvällen. av någon anledning.



från och med nu fram till julafton är det dock mys stassen som gäller.



mkt förtjust i min kofta från myrorna som jag bor i nu i december tack.
och mkt förtjust i Evvis halsduk hon glömt här.

Igår kl.23 knackar min granntant på dörren och säger: "Har du sett grannen? Hans fru får inte tag i honom"
Så då tror dom att han befinner sig INNE HOS MIG!? ursäkta mig.


Hann med att krama både Rosell och Claesson god jul idag. samt panikinhandla de sista klappsen.
blev kär i dessa salt & peppar kar från lagerhaus.



kan någon vänlig själ ge mej dom i julklapp tack.


nu längtar jag faktiskt hem så mkt att hjärtat gör ont litegrann.
Imorn bär bilen med mej och Sofy av upp till skogarna, som ni har väntat! /Hast

Kommentarer
Postat av: Emma

åh!!! dom skulle ju passa alldeles för perfekt i mitt kök!

2010-12-20 @ 23:09:34
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0