back in the game dude!

börjar nytt jobb efter jul. Ett spännande Megaprojekt som jag ser fram emot mer å mer.
Kan i vanlig ordning inte berätta mer om de tyvärr. tråkigt jag vet.

men! idag ringde dom och vill att jag börjar imorn!
så BYEBYE sovatillklockanettätanudlarsepådesperatehousewivesåsomnaigen dagar!
HEJ igen jobb!  har bannemej saknat dej!


letade julhelgsklänning idag.



gillade denna. men kändes lite som att va invirad i folie. möjligen varmt.



som jädra GJUTEN! dessutom fick jag en hylla från ingenstans man tackar.
Mamma detta är min julklappsönskan!!

något jag funderar på att ge mig själv i tidig julklapp(typ imorn) är dessa:



så väldigt mkt ella. inte mitt fel?

nu ska jag sova. somliga ska ju upp å jobba fett tidigt imornbitti. (9.00..)
godnatt/Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0