men vilken heeeeelg.

Va? fantaaastisk helg.
men så sliten man e.

nightrider ner till södra sverige på fredagkväll. ni som åkt nighride vet vad det innebär.
framme 08.00, check in, fruksot och ut på inspelning!

lördagskväll upplevde vi Bullerbyn. bland annat dansade som aldrig förr på harrys scen..
söndag upp i ottan och le grand final. utdelning av 75 miljoner och världens grannfest!!!

på kvällen firade vi våran framgång och ett bra program med 3rätters på hotellet och underbart umgänge.

jag var TRÖTT igår.

och jag är trött idag.


och har förbenat ont i en tand.

tröstar mig med vackra kläder i vanlig ordning. skulle inte den här göra sig bra i min graderob tro?



och gärna det här..



och gärna dom..




Stina med baby Antonia har lyst upp min dag! en lunch i parken med dessa tu blev en underbar tisdag.


(just nu försöker jag mest förtränga djurgårdens suddenförlust på hemmaplan igår. värdelöst. nu väntar 2 borta och en rejäl shape up!)

ut i solen med er adjö/Hast


Kommentarer
Postat av: polski.

ella de här funkar ju inte. kan inte ha ont i en tand när din bästa vän e tandläkare;) hahaha. I'll be home soon;) hihi. Sköt om dig gulle och jobba braaaaaaaaaaaaa!

2010-04-20 @ 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0