jag ringer på fredag.

så ses vi på lördag!

hos mej. kl.19. utklädda till det vi önskar vi vore!

pratade med sofy nyss och diskuterade möjliga outfits, jag insåg (nu lite försent) att jag såklart borde varit en disneyfigur!! (där tänkte jag mej någon alla mina favoritkaraktärer, förslagsvis någon vacker eller snygg, eller åtminstone rolig)
Sofia föreslår då följande: "jag vet! du kan va Odjuret!"
taaack för de.


Ardalani kommer till crazytown imorn. äntligen, kommer bli "show" som han skulle sagt.
en dag på stan, lite idol och mat, och sen ut i natten med törnqvist me på tåget!
heeej jag ser fram emot de här! ska bara bli frille först..

imornbitti kl. 11 kommer någon för att laga våran diskmaskin. OCH PÅ TIDEN.

värdelöst att diska förhand.


måste berätta en inoficiell grej.. vill varna känsliga läsare först.
våran diskmaskin gick som sagt sönder för X antal veckor sen.. med disk i...
idag insåg jag att vi kanske borde få bort de grejerna innan reparatören kommer.
ett ord: mögel.
det hade blivit små håriga BOLLAR på tallrikarna och besticken. hahahahaha.
uuuh jag fick ha halsduk knuten över näsa och mun för att inte vooomit. (fast då kunde jag inte andas istället så det tog typ 3h att diska totaaalt)



har städat nu. så ses vi hos mej på lördag? klart vi gör. be there or be square.

/hast.

ps. varför står inte de här i min garde för? behöver dom på lördag ju. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0