imorn e dagen D!

shit imorn gäller det.
jag och sofie har nu roddat ihop en reklamfilm på en vecka!!
en vecka.

mest cred till sofie, eftersom jag samtidigt försökt vara på två andra projekt.. eeeeh.
men hon e grym. och tillsammans e vi fasen inte dumma alltså.


samling 07.00 imorn.. hämtning avbilar, buss och skylift. vi ska spärra av ölandsgatan, och sen filmar vi på kungsgatan, kom å kika vettja.

kameran ska rulla 10-00. då bör alvedonen jag planerar att behöva ta på morronen ha börjat verka tack och lov.

nu ska jag ha en förbenat trevlig kväll! med någon så otippat som HONOM.


trot eller ej. doubters.


förövrigt så e min tillit till män EJ tillbaka. så ni vet.


saknar mina TD tjejer. vi kommer synas mer nästa vecka för då kommer jag till långfilmen!!!!

god mat och godare sällskap väntar mej NU. senare/Hast.



det bästa är att jag inte har någon normalare bild på mej själv än denna. HAHAHAHA. jag måste knäppa mer kost UPPENBARLIGEN.


funtar på att åka hem nästa helg? styrs det något? tell me.


hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0