såja, jag e klääääär!!

HAHA. där fick en gemene knäkt för nu e jag klar och har lämnat in min slutrapport på examensarbetet!
hjälp vilken skön känsla. de va som att någon lyfte bort 10kg minst från mina axlar. nu e de bara ytterligare 1245kg kvar som faktiskt börja tynga ner lite...
Har ju redovisningen av exjobbet KVAR.

Om två veckor.
Då står jag där framför (förhoppningsvis) fullsatta lokaler och snackar massa skit. haha.
Jag vet att de kommer gå bra, jag tycker ju för fasen att de e skitkul å stå där uppe å härja!
måste bara hitta på nåt vettigt att berätta.

dessutom ska jag bjuda på en liten surprise. för vetni vad, jag e sist. Jag avslutar alla redovisningar, och får lov att sammanfatta våra två år i Leks. sicken uppgift.
kan dock inte avslöja grejer, för jag råkar veta att några klasskompisar har såpass lite att göra att dom faktiskt läser min blogg ;)

är iaf hemma nu. de e skönt. (kommer jag att tycka i exakt 24h till, sen blire kaos å så måste jag iväg)
fick skjuts hem igår, det tackar vi för!!




Min älskade och saknade mor kommer hem från Valencia idag!! åh va skönt. ett litet: äntligen! på de.
Dock så har ju jag varit Fröken Populär medans hon varit borta vilket va ganska trevligt.
Imorse låg jag och Freddi å drog oss till klockan 10 och mös i den där förundransvärt stora King Size sängen.
sen for vi till Viken för att handla tacos och passade på att ta en glass i solskenet. Sjukt värd dag so far, och tacomiddag runt King  Size bordet med Familjen Hast e heller aldrig fel!! MAT..!!



prova solglasögon är ett sjukt underskattat nöje ska sägas:


bedårande.
Jag ska nu trycka i mej 8 pannkakor är planen.
Senare/Hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0