what to do.

vet inte vad jag ska säga. mer än att jag verkligen trodde. på det här.

so what to do now..

Jag orkade verkligen inte spendera en hel kväll med mej själv, mina tankar, och ingen middag i världens minsta lägenhet igår. Så jag tog en sväng till fridhemsplan där världens bästa malin väntade med köttbullar och spagge.
jag mycket det gör, när jag tänker efter, att bara vara nära nån. man behöver inte ens prata egentligen, även om det pratades en hel del hos fröken hedman just igår!
thankyou!

idag ska jag, Malin och Sofie på afterwork. tre framtida storheter samlade runt ett bord för en kväll. looking forward to that.
innan dess ska jag sofie och Markus bara styra upp lite jättesåpbubblor med en rockring och en barnbassäng..
en helt normal dag på jobbet. kommer i direktsändning sen, kl.18.00 i Barnkanalen!!

juste. krockar hela tiden med folk från Let's Dance i studiogången. Tony Erwing va totalt omöjlig att förstå som vanligt, hans kollega hade väldigt söta barn som ville se boli-verkstan. och Magnus aka Världens starkaste man - han e verkligen GINORMOUS!!!! huuuuge :D

nej en frukt innan sändningsdags. fokus Ella Hast.
Later/Hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0