MAT.

VARFÖR lagar precis ALLA i detta huset mat precis när jag kommer hem? huh?
det är en total konspiration emot min förakt för det gemensamma köket.. men jag ger mej ICKE!!
kommer icke att beträda gemensam matmark innan det krisar rejält. ett som e säkert!

förövrigt e jag totalt desperat efter LAGAD MAT. med biiitar ii..!! tänktänk. efter all denna soppa utan bitar.
MEN jag har hört att det snart knackar på min dörr, en het karl med lite thai-mat, får man önska sig de? :)
till helgen blire ändring. Imorgon har 3 galna Bolibompapraktikanter slagit sina helghuven ihop för att laga lite krubb osv. bra intiativ där! Jag och (Mini)Malin ska även träna järnet på svt gymet först, med en sköön bastu och chokladmask som avslut.(ansiktsmask that is)

och på lörda govänner kommer heeeela familjen Hast ner till sthlm. synd för storstaden att dom inte tar betalt per person som passerar tullarna, för då hade de blivit STORklirr i kassan kan ja lova!!
ska fira mamma på lörda och äta hennes gudomliga chokladkaka. (jag känner smaken i min mun redan jag svär.)
ska även träffa Hanna igen :)

jag älskar mitt liv!! säg de om ni kan.

såhär kul har vi de på Boli när vi inte gör massa slitjobb..
Jag och Raaz.
 

haha jag har tydligen fått muskler in advance så att säga, bara genom att tänka på att gå till gymet.. ;)

Later/Hast.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0