inside bolibompafestligheter.

fortfarande totalt slut efter en lång men riktigt rolig jobbvecka, och en fantastisk avslutningsfest på fredagen!
så många härliga människor, och imorn börjar sista inspelningsveckan innan sommaruppehållet..
min sista vecka på bolibompa också.. sjukt tråkigt och overkligt. men jag hoppas och tror att jag snart e tillbaks.
JORA.

några härliga från fredagen:


jag och Bella gör oss iordning i logen.



se så bra de blev !


jag, Mackan och en hungrig Reboia !! (som inte ens gillar grillchips haha)


Fyra härliga som lämnar Bolibompa. för nu.


Underbara Nina !!


vilket jädra gäng.


diverse limboförsök av varierad kvalité..


Jag och Lanér spårar ur. sen gick vi hem :)


sammfattningsvis en underbar kväll !!
nu ska jag in till staden och träffa tjejerna för en middag. sen bio med Honom, ingen kommentar inget bra försvar.

Senare/Hast.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0