sista dagen..

..på Bolibompa. för denna gången!
Snälla låt mej komma tillbaks inom en inte alltför avlägsen framtid.
känns astråkigt, tur att peace and love hägrar bakom hörnet.

Jag och Nypan ska ha förbenat kul vet ni. vilket HÄRJ!

jag sliter mitt hår för att jag missar Hoffmaestro ikväll.. men grabbarna e där och har lovat att ringa under Highway Man.



ska städa lite färgburkar, sen ska Raz och ja gå och äta Kina tillsammans sista dagen. han bjuder. bra karl.
sen hem till Bajen. länge sen. galet. hinner va där i mindre än 12h. kul.

MÅSTE föresten berätta om redaktionens "lilla" afterwork i måndags. helt fantastiskt otippat bra måndagshäng med ashärliga människor! solsken, uteservering, Berns, apberget osv... herre min je.
styr in lite pics och berättar ikväll.

senare/Hast

Kommentarer
Postat av: caroline

http://www.youtube.com/watch?v=brZn3jb_Gxk



= Är det inte din favvo film samt hoff;)



hoppas allt är bra med dig! kanske ses på lördag!kramen



2009-06-24 @ 13:02:20
URL: http://sotaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0