att tänka med hjärtat.

sry. den sämsta bloggaren ever är tillbaka. men jag orkar inte! det är den bittra sanningen, jag är helt slut efter heltidsjobb på Bolibompa. igår var ett 12 timmars pass och det va verkligen kul hela tiden, men inget SKÄMT va trött ja va när jag kom hem. idag hann jag iaf hem till andra halvlek på sverige matchen.. bra sverige, men samtidigt.. hade vi åkt på torska kanske lagerbäck finally hade fått gå? bara tanke.

har en ny taktik på de här me blogg nu. ska sluta lägga in romaner en gång i veckan och tänka lite mer TWitter å skriva ofta men lite. jag försökte förövrigt skaffa twitter men jag förstod inget och ingen jag känner har de. så jag la ner.
plus att jag sökte på ashton kutcher men inte hittade honom, så det hela blev klart ovärt tillslut.


måste bara nämna (helt "twitter-kort"..) att förra helgen va mycket bra. för att inte säga nästan lite underbar..!?
lördagen spenderade jag på Slottet hos "kalle" så att säga.. svt hade nationaldagsfirande och jag hade hand om rekvisita och barn för bolibompas del. riktigt kul gig och sköna extra kosingar för en plånbok som väger minus noll gram.

lördagskvällen blev fotbollsmatch i trevligt och lite oväntat ska sägas, sällskap.. har ingen kommentar och inget försvar.
men de va bra.
söndag var en pizza på Kristorante och två starka armar som höll om mej på en klippa vid sjön.
kände mej glad och lycklig. och för mej har det alltid varit huvudsaken, oavsett.
jag har alltid tänkt med hjärtat, och även om det för tillfället inte är speciellt välmående, eller ens helt för den delen.. så tänker jag fortsätta me det.

inga mer romaner. bara korta inlägg. ofta. promise haha.
gonatt. /Hasten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0