blir de bättre?

va sjukt trött imorse, jag och Lina hade helkväll med tortellini och vitlöksbröd och såg "Tomten är far till alla barnen" igårkväll. så sjukt rolig film, även för 43e ggn.

va hursom trött som ett as. glider in på ICA för jag hann inte äta frulle hemma.
och dom spelar HOFFMAESTRO i högtalarna!

kan man få en bättre start på dagen? TACK ICA.
(sen blev jag iofs förbannad för dom hade kortproblem och jag blev utan frukost.. men samtidigt.)

vädret i sthlm har spårat. TOKREGNADE för ett par timmar sen, åskade så man trodde nån skulle trilla av pinn.
sen dök solen in och nu e de STEK.

andra dagen på HAPPY FICTION. e redan inne i de, gött mos.
lunch idag med Lina och Nathalie.
Natta berättade att utanför Åhelns skanstull där hon jobbar, blev en kille överkörd av en betongbil igår!
Helt sjukt. han hade kommit cyklandes i full fart, bilen såg honom åsså blev han mos. alltså verkligen överkörd.
himla obehagligt.

å där går man varje dag.


nu ska jag ta en cola.
Later/hast.







love him.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0