jag älskar!!

den här staden..!!! Stockholm är mitt liv. min stad. jag måste verkligen tillbaka hit.

men först...... SKA JAG TIILL LONDON!!!!!!!!
aaaaaaaah. "
living the life of".  säger jag bara.

varför åkte jag till sthlm den här helgen e frågan?
JO. jag skulle träffa min bästa vän. men hon åkte till Vietnam istället. ok, bra val. emma jag saknar dej här. kom hem snart ok..
sen ville jag träffa Honom också. lr ja det var meningen så iaf, men vad hände? (det som alltid händer).

men jag har PoJo och sushi. DET tycker JAG låter som en helkväll!!!


vi va ut igår. tog det helt lugnt, men vad händer? min kamera blev stulen. jag kan inte ens ett tillräckligt fult ord för att beskriva hur less/arg/förbannad/pissed jag blev. så jag skriver inget.

men man lever på hoppet. och på att man måste glömma det som hänt. inget jag kan göra nu. men min alldeles nya kamera lever i väl nån annans händer nu, något med ett samvete som luktar SKIT.

nu ska jag njuta av den här kvällen. tackaaaarrr.

den här kvällen känns såhär:




frågan e: känner DU pepp?

Styrs/Hast.

Kommentarer
Postat av: elin

vadå?! hallå?!

blir de london!!!?? :D

när var hur, tell me!

love and miss you darl!



2009-02-01 @ 21:35:21
URL: http://ellesnelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0