inget som hemma.

finns verkligen inget som hemma. känner ett sånt lugn varje gång jag kommer hit.
eller ja lugn och lugn. Lugn i själen möjligen, knappast i huset. med tanke på alla dessa barn som lever om här.
(vilka jag är en del av när jag är här, helt klart.)

älskar när jag kommer hem och mina systrar slänger sig om halsen på mej och säger: Åh Ella e hemma! oavsett om jag varit borta en vecka eller ett år! bedårande.


Igår packade vi ihop alla våra grejer i Leks och lämnade stugan imorse.

dagens i-land problem:
få ner allt man äger och har i en resväska, sätta sig på den, få igen den precis... bara för att givetvis upptäcka att man har en jacka, en matlåda, en neccessär och en datasladd man glömt packa i !!

min väska vägde på riktigt som en mindre buss. och borlänge har ju inga rulltrappor, så där fick man användning för sina ständiga armhävningar.. thankyou lord.

när vi skulle städa stugan hursomhelst, så kände vi ju inte direkt pepp. MEN så drog Idaho på den här helt galna housemusiken och DÅ blev de fart vill jag lova!! herre min skapare. det sopades medan det vickades på rumpor, diskades medan det mimades i skedar, skrattades medan det lektes Lena ph med golvmoppen. vilken helkväll det blev.
tänk vad lite städning i upptempo kan göra för humöret!

galet !!


jag satt hela kvällen igår från 4 till halv ett med en uppgift i Ekonomi som måste vara inlämnad imorn. Jag gjorde den för hand men va inte helt klar när jag lämnade Leks idag. SÅ, mor hämtade mej på stationen sen åkte vi till ICA Maxi, köpte en bulle och satte oss på en stol och skrev klart alla siffror!! Taackarrr. sen postade jag brevet till min lärare, vääldigt oldschool indeed.

Imorn ska jag in till Gävle en sväng och träffa Emma innan hon far till solen... skulel vilja säga att de e fruktansvärt orättvist men känns lite halvstupid när jag själv är i London om 8 dar... ;)
vs. ....
kommer sakna ihjäl mej efter mina sambos. och Emma och jag som är vana att spendera 24h av dygnet med varandra?
känns konstigt att sova själv.

på tal om att sova så ska jag verkligen sova nu. i min egen säng!!där det inte bor några skabb eller kvalster. wonderful.

styrs/Hast.





Kommentarer
Postat av: Emma

Åh sambooo.... Ah inatt var dt ingen galning som pratade i sömnen eller tände lampor. Det var en tröökig natt! haha!



Ses om en stund :D Yeeej! Puss

2009-02-06 @ 12:45:03
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0