Go heidi.

igår va den bästa kvällen på riktigt länge. jag hade så kul! de va helt galet.
jag e helt galen.

hade verkligen ansträngt mej mitt yttersta i utseendeväg. paljettkjol givetvis eftersom vi skulle till Lino.
men människan lever på bekräftelse. och de fanns de inte mkt till övers för en lång blond amazon som jag själv där inne kan jag säga. inte ett enda litet öga som vandrade varken söder eller norrut. men jag och PoJo hade så roligt!!!!!

(tänker en förbjuden tanke på min kamera som någon stal. säger massa fula ord inne i mitt huvud och skriker högt i lägenheten-aaaaaaaaaaaaah. sådärja utagerat för idag.)

idag lämnar jag Sofys lgh och sthlm. fråga MEJ då hur mkt jag hatar de..
saknar sofy också. hon e ju inte ens här haha. men spår av henne överallt.. när jag kom hade hon skrivit en lapp.
kan tyckas väldigt ordinärt och i sin ordning, men hon hade skrivit längst ner på toapappersrullen!! sådär kom jag in efter 3timmar på tåg. extremt benägen att använda detta papper, men fick hejda mej för på pappret står det: "HEJ SKITUNGE!" och sen följer ett långt meddelande. hahahahahaha. DET är humor de.
men nu måste jag komma på nåt bättre/värre.. håller på den ett tag, vill ju inte att sofy ska läsa och ruin the surprise.

jag och PoJo körde kareoke till heidi klums guitarhero-reklam igår. hur kul va inte de! med tillhörande moves såklart. fast karaoke föreste.. skippa sången, mima. allvarligt känn lite stämning, dra på dej en vit skjorta, glid in med fejkgitarren i händerna å kööör. hur kul som helst.
inspiration:


haha älskar den reklamen. Heidi, hon tycker jag låter som en helkväll!

nu ska jag lägga mej i soffan med tre nyinköpta apelsiner(har fått nån grej på apelsiner) och plöja ett par avsnitt Sex and the City! tackaaarrr. det tycker jag låter som en helkväll.
sen Leks.

Styrs/Hast.

ps. sa jag att jag ska till London? de gjorde jag va.? aaaaaaaaaaaaaah!!!!ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0