en dryg en.

förkyld. grattis! en dryg förkylning också. som kommer lite i taaaaget.
inte svin iaf. vägrar fortfarande ta sprutan, i ren protest tror jag.

fortfarande hemma i Bajen. känns som jag mailat varenda person. som finns.
nog måste det väl finnas ett jobb som passar nånstans?

så länge passar jag på att njuta av den såkallade "ledigheten".
gör absolut ingenting vettigt. sover för länge. äter frukost p åtok för länge. tränar verkligen inte. äter alldeles för mycket godis. läser en å annan halvtaskig bok. skriver blogginlägg. läser hundratusen andra oviktiga bloggar.
har tekalas med lillasyster och gosedjuren. äter upp en hel chokladkalender för att jag inte kan låta bli.
OSV.

roar mej givetvis också med klassikern. att se på Television.
det här kunde som jag nämnde skådas i fredags, och det fick till och med en arbetslös stackare som mej att hoppa upp och ner i soffan med ståpäls över hela kroppen.

se, lyssna och njut.





tack för de nu behöver jag aldrig mer se idol.



nej om jag skulle ta å söka 198489642 jobb till och sen äta lite middag.


vi kanske ses i sthlm i veckan! /Hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0